Προκειμένου να αξιοποιήσετε τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο μέγιστο, σας παρέχουμε ορισμένες χρήσιμες οδηγίες/πληροφορίες.
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα συνδεσιμότητας ή δεν έχετε καθόλου υπηρεσία, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2612619017 πατώντας το 3 για τεχνική υποστήριξη.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θα πρέπει να μας καλείτε από το χώρο της σύνδεσης.
Μετά την πάροδο έξι μηνών από την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσής σας, μπορείτε εάν θέλετε να κάνετε προσωρινή διακοπή για χρονικό διάστημα μέχρι και 9 μήνες, ενημερώνοντάς μας με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] πριν την έκδοση της επόμενης ειδοποίησης πληρωμής.
Όταν επιθυμείτε επανασύνδεση, μας ενημερώνετε κατά τον ίδιο τρόπο, εκδίδεται ειδοποίηση πληρωμής, και κατόπιν εξόφλησής της γίνεται εκ νέου ενεργοποίηση των υπηρεσιών.
Οι υπηρεσίες μας δεν παρέχονται με δέσμευση συμβολαίου και ως εκ τούτου διατίθενται με προπληρωμή.
Η πληρωμή που πραγματοποιείτε κάθε μήνα, συμπεριλαμβανομένης και αυτής κατά την αρχική εγκατάσταση, αφορούν τον μήνα που έπεται και όχι αυτόν που παρήλθε.
Στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που έχετε δηλώσει, πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες πριν την λήξη του μήνα που έχετε προπληρώσει, θα αποστέλλεται ειδοποίηση πληρωμής για τον επόμενο μήνα.
Το χρονικό περιθώριο για εξόφλησής της είναι δέκα (10) ημερολογιακές ημέρες.
Με την ενεργοποίηση της σύνδεσής του, κάθε συνδρομητής αποκτά έναν εξαψήφιο μοναδικό κωδικό πελάτη, με τη χρήση του οποίου θα πραγματοποιεί τις πληρωμές του. Ο κωδικός αυτός θα αναγράφεται σε εμφανές σημείο και με σαφή τρόπο σε κάθε ειδοποίηση πληρωμής που θα λαμβάνετε.
Οι τρόποι εξόφλησης έχουν ως εξής:
Χωρίς χρέωση στο ακόλουθο λίνκ μέσω χρεωστικής κάρτας: https://pay.vivawallet.com/olympictelecom με τον εξαψήφιο κωδικό πελάτη ως αιτιολογία πληρωμής.
Μεταφορά σε ΙΒΑΝ GR7570100000000983365310381 Bank Id : 701 BIC/ SWIFT code:VPAYGRAA/ΟΝΟΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ: VIVA PAYMENT SERVICES
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε. με τον εξαψήφιο κωδικό πελάτη ως αιτιολογία πληρωμής.
Κατόπιν εξόφλησης της ειδοποίησης πληρωμής θα αποστέλλεται στην ίδια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εξοφλημένο το παραστατικό (απόδειξη/τιμολόγιο).
Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης εξόφλησης της ειδοποίησης πληρωμής θα γίνεται αυτόματα διακοπή των υπηρεσιών και η επανασύνδεση θα γίνεται την ΕΠΟΜΕΝΗ εργάσιμη από την εξόφληση της ειδοποίησης πληρωμής, και ώρα 15:00 – 17:00.
Για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους τρόπους που αναγράφονται στη σελίδα μας.
Η γνώμη σας μας είναι πολύτιμη.
Μοιραστείτε την εμπειρία σας με την Patras Broadband εδώ.
Με εκτίμηση,
Patras Broadband
Γράψε το mail σου για να λαμβάνεις πληροφορίες, προσφορές και νέα που σε ενδιαφέρουν.
Η “WSN” ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΣ ΠΑΡΟΧΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ (ΕΕΤΤ) ΜΕ ΑΑ 18-061